TT EKONOM

Administrativne usluge

ADMINISTRATIVNE USLUGE   ✓ PISANJE POSLOVNOG PLANA ✓   EU PROJEKTI  ✓   

TT Ekonom je tim moderne generacije računovodstvenih stručnjaka sa sjedištem u Splitu, specijaliziran za kreiranje i apliciranje projekata na lokalne, državne i EU natječaje.

Nudimo usluge pisanja poslovnog plana za samozapošljavanje i zapošljavanje, kao i izradu projektne dokumentacije za županijske, državne i EU natječaje (EU projekti). Naša stručnost obuhvaća sve aspekte potrebne za uspješan prijenos vaših ideja u konkretne projekte.

Pomažemo klijentima od samog početka, savjetujemo ih kroz proces pokretanja vlastitog posla, zajedno kreiramo poslovni plan i pratimo ih u daljnjem poslovanju. Naša usluga uključuje profesionalnu pomoć fizičkim i pravnim osobama u postupcima pred poreznom upravom i drugim državnim institucijama.

Mnogi poduzetnici suoče se s istim problemom: kako unutar radnog vremena ispuniti sve tekuće obaveze? Glavne aktivnosti kompanije sadržane su u dnevnim operativnim radnjama i ispunjenju obaveza prema vlastitim klijentima / kupcima. Stoga je naš tim fokusiran na pružanju sveobuhvatnih administrativnih usluga kako bi Vas oslobodio vremenskog utega kojeg administrativne obveze nose.

Administrativni dio poslovanja odnosi se na uredsko – tehničke aktivnosti koje primarno za cilj imaju organizaciju i arhiviranje dokumenata, rukovanje istima; komunikaciju s klijentima, pravnim osobama, tijelima državne i lokalne samouprave; organiziranje sastanaka; praćenje ulaznih i izlaznih spisa; priprema i plasiranje dokumentacije na zahtjev nadležnih tijela; pomoć pri dobivanju potrebnih dokumenata i dozvola.

Stoga naše administrativne usluge obuhvaćaju sljedeće:

• zaprimanje i arhiviranje dokumenata
• priprema i plasiranje dokumentacije u poštanski ured ili tijela državne i
javne uprave
• planiranje i organiziranje sastanaka
• korespondencija s poslovnim partnerima, kupcima, dobavljačima
• zaprimanje i prosljeđivanje pošte
• pisanje ponuda prema uputama klijenta
• fotokopiranje i skeniranje dokumenata
• evidentiranje ulaznih i izlaznih spisa
• naručivanje uredskog materijala po zahtjevu klijenta
• prijepis i unos podataka
• druge administrativne poslove po dogovoru

Ovim pristupom omogućujemo klijentima značajnu uštedu vremena, što im omogućava da se fokusiraju na operativne aktivnosti i rast poslovanja dok administrativni dio posla predaju partneru s povjerenjem. Za sva dodatna pitanja o našim uslugama i procesima slobodno nam se javite, stojimo Vam na raspolaganju i veselimo se suradnji.

Napredujemo zajedno s našim klijentima

Prvi odabir

Prvi izbor administrativne usluge na području Splita i Dalmacije!

Stručnost

Povjerenje

Kvaliteta

Priznanja

Diplome su bitne jer daju temelje! Edukacije i certifikati su važni jer nadograđuju znanje!
No iskustvo je neprocjenjivo jer poznaje stvarnost!

Mag. računovodstva, revizije i financija

Mag. Forenzičnih znanosti

Certifikati za forenzično računovodstvo

Certifikat za sprječavanje pranja novca

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate pitanje?

Slobodno nam se javite!