TT EKONOM

Administrativne usluge

PISANJE POSLOVNOG PLANA ✓   EU PROJEKTI  ✓   ADMINISTRATIVNI POSLOVI   ✓ 

TT Ekonom čini tim nove generacije računovodstvenih stručnjaka, sa sjedištem u Splitu, specijaliziran ujedno za kreiranje i apliciranje projekata na lokalne, državne i EU natječaje.

Pišemo poslovne planove za samozapošljavanje i zapošljavanje te projektnu dokumentaciju za županijske i državne natječaje i natječaje iz EU fondova.

Asistiramo i konzultiramo od inicijalne ideje pokretanja vlastitog posla, zajedno s klijentima kreiramo poslovne planove i pratimo ih u daljnjem poslovanju.

Fizičkim i poslovnim subjektima nudimo profesionalnu uslugu u postupcima pred poreznom upravom i drugim državnim tijelima.

Također, naš rad je fokusiran i na pružanje sveobuhvatnih i standardnih administrativnih usluga. Mnogi poduzetnici suoče se s istim problemom: kako unutar radnog vremena ispuniti sve tekuće obaveze? Glavne aktivnosti kompanije sadržane su u dnevnim operativnim radnjama i ispunjenju obaveza prema vlastitim klijentima / kupcima. Vremenski uteg na spomenute aktivnosti i tekuće poslovanje, jesu administrativne obaveze.

Administrativni dio poslovanja odnosi se na uredsko – tehničke aktivnosti koje primarno za cilj imaju organizaciju i arhiviranje dokumenata, rukovanje istima; komunikacija s klijentima, pravnim osobama, tijelima državne i lokalne samouprave ; organiziranje sastanak; praćenje ulaznih i izlaznih spisa; priprema i plasiranje dokumentacije na zahtjev nadležnih tijela; pomoć pri dobivanju potrebnih dokumenata i dozvola.

Naše administrativne usluge obuhvaćaju sljedeće:

• zaprimanje i arhiviranje dokumenata
• priprema i plasiranje dokumentacije u poštanski ured ili tijela državne i
javne uprave
• planiranje i organiziranje sastanaka
• korespondencija s poslovnim partnerima, kupcima, dobavljačima
• zaprimanje i prosljeđivanje pošte
• pisanje ponuda prema uputama klijenta
• fotokopiranje i skeniranje dokumenata
• evidentiranje ulaznih i izlaznih spisa
• naručivanje uredskog materijala po zahtjevu klijenta
• prijepis i unos podataka
• druge administrativne poslove po dogovoru

U pravilu radi se o znatnoj uštedi vremena. O tome da klijent rastereti svoje vrijeme i poslovanje fokusirajući se na operativne aktivnosti, dok administrativni dio prepušta partnerima s povjerenjem. Za sva moguća pitanja stojimo Vam na raspolaganju. Kontaktirajte nas!

Napredujemo zajedno s našim klijentima

TVRTKE U DOMAĆEM I STRANOM VLASNIŠTVU

OBRTNICI

SLOBODNA ZANIMANJA

NEPROFITNE ORGANIZACIJE

Prvi odabir

Prvi izbor u odabiru izvrsnosti na području Splita i Dalmacije!

Stručnost

Povjerenje

Kvaliteta

Priznanja

Diplome su bitne jer daju temelje! Edukacije i certifikati su važni jer nadograđuju znanje!
No iskustvo je neprocjenjivo jer poznaje stvarnost!

Mag. računovodstva, revizije i financija

Mag. Forenzičnih znanosti

Certifikati za forenzično računovodstvo

Certifikat za sprječavanje pranja novca

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate pitanje?

Slobodno nas kontaktirajte!

+385 91 547 5737
Open chat
💬 Trebate pomoć?
Pozdrav 👋🏻
kako Vam možemo pomoći?